Τη στιγμή που είδα το όνομά μου στη λίστα των υποτρόφων για το 23ο πρόγραμμα Ελληνικής Γλώσσας και Πολιτισμού κατάλαβα πως η τύχη μου χαμογέλασε για άλλη μια φορά, γιατί ήταν η δεύτερη φορά που έγινα υπότροφος στην Ελλάδα. Το 2006 είχα λάβει υποτροφία για το θερινό πρόγραμμα (ΘΥΕΣΠΑ), όταν ήμουν φοιτήτρια στα πρώτα έτη του Πανεπιστημίου στη Λευκορωσία και μόλις ξεκινούσα ένα από τα ωραιότερα ταξίδια της ζωής μου: το ταξίδι στην Ελληνική Γλώσσα. Εμβαθύνοντας στα ελληνικά όλο και περισσότερο, μετά από την αποφοίτησή μου, άρχισα να διδάσκω σε Φροντιστήριο Ξένων Γλωσσών στη Λευκορωσία και βρήκα μεγάλη ανταπόκριση από τους φοιτητές μου, με τους οποίους μπόρεσα να μοιραστώ την αγάπη μου για την Ελληνική Γλώσσα και τον Πολιτισμό της Ελλάδος.
Τη στιγμή που είδα το όνομά μου στη λίστα των υποτρόφων για το 23ο πρόγραμμα Ελληνικής Γλώσσας και Πολιτισμού κατάλαβα πως η τύχη μου χαμογέλασε για άλλη μια φορά, γιατί ήταν η δεύτερη φορά που έγινα υπότροφος στην Ελλάδα. Το 2006 είχα λάβει υποτροφία για το θερινό πρόγραμμα (ΘΥΕΣΠΑ), όταν ήμουν φοιτήτρια στα πρώτα έτη του Πανεπιστημίου στη Λευκορωσία και μόλις ξεκινούσα ένα από τα ωραιότερα ταξίδια της ζωής μου: το ταξίδι στην Ελληνική Γλώσσα. Εμβαθύνοντας στα ελληνικά όλο και περισσότερο, μετά από την αποφοίτησή μου, άρχισα να διδάσκω σε Φροντιστήριο Ξένων Γλωσσών στη Λευκορωσία και βρήκα μεγάλη ανταπόκριση από τους φοιτητές μου, με τους οποίους μπόρεσα να μοιραστώ την αγάπη μου για την Ελληνική Γλώσσα και τον Πολιτισμό της Ελλάδος.
Πέρασαν χρόνια και ένιωθα την ανάγκη να κάνω άλλο ένα βήμα μπροστά στην επιμόρφωσή μου. Με αποφασιστικότητα έστειλα τα χαρτιά στο ΙΚΥ και έγινα δεκτή στο οχτάμηνο πρόγραμμα. Χάρη στο υψηλό μορφωτικό επίπεδο των καθηγητών, καθώς και στο ζήλο τους για τη δουλειά, τα μαθήματα ήταν πάντα καλά σχεδιασμένα και πολύ ενδιαφέροντα. Με βοήθησαν να βελτιωθώ κατά πολύ στη γλώσσα και να δανειστώ κάποιες μεθόδους για τη διδασκαλία της Ελληνικής Γλώσσας ως ξένης. Οι διαλέξεις από τους καθηγητές του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και τους καθηγητές του Κέντρου Διδασκαλίας Ελληνικής Γλώσσας και Πολιτισμού, σε συνδυασμό με τις εκδρομές, μας ταξίδεψαν στους δρόμους της μεγάλης ιστορίας της Ελλάδος και του πλούσιου πολιτισμού της. Απόλαυσα ιδιαίτερα τα μαθήματα των παραδοσιακών χορών, γιατί και πριν τη συμμετοχή μου είχα μεγάλο ενδιαφέρον για τους ελληνικούς χορούς.
Η μεγάλη διάρκεια του προγράμματος, που προβλέπει τη συνεχή παραμονή στο ελληνόφωνο περιβάλλον, συμβάλλει στο να εξοικειωθούμε με τους Έλληνες, να καταλάβουμε την νοοτροπία τους, ακόμη και να βρούμε καλούς φίλους. Όλα αυτά βοήθησαν στο να σχηματίσω εικόνα για τη σύγχρονη Ελλάδα, όπως οφείλει να έχει ο κάθε καθηγητής που διδάσκει μια ξένη γλώσσα.
Είμαι σίγουρη ότι οι εμπειρίες που απέκτησα στο Πρόγραμμα, θα ανοίξουν νέους ορίζοντες στη σταδιοδρομία μου και όχι μόνο καθώς πιστεύω ότι «το σήμερα είναι ό,τι κάναμε και σχεδιάζαμε χτες, και το αύριο είναι ό,τι κάνουμε και σχεδιάζουμε σήμερα.